Doorgaan naar inhoud
Op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen gratis in huis!
Op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen in huis!

FAQ

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen gesteld door onze klanten. Staat jouw vraag of antwoord hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice is bereikbaar via het mailadres customersupport@niceey.nl of via het telefoonnummer 020 - 2380777

FAQ: 

Ik heb een factuur nodig, wat moet ik doen? 

Neem contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen? 

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij het invullen van je gegevens kun je ervoor kiezen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Bij een betaling achteraf kan dit helaas niet, zorg in dat geval dat het factuur- en het verzendadres hetzelfde zijn.

Wil je na verzending van je bestelling het adres wijzigingen? Indien de zending met Track&trace code is verstuurd kun je het adres nog wijzigen via de PostNL/DHL/GLS app (afhankelijk van de koeriersdienst die jouw pakket gaat leveren). Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met klantenservice.

De zending is beschadigd binnengekomen, wat nu?

Je kunt het beste contact met ons opnemen per telefoon. We zijn op werkdagen (ma-vr) van 09:00 tot 19:00 bereikbaar op 020 - 2380777. We zullen het direct voor je oplossen en (indien nodig) een nieuwe zending verzorgen. Je mag ook een mailtje sturen naar customersupport@niceey.nl.

Zitten er kosten aan verbonden bij het retourneren?

Wij streven naar 100% tevreden klanten en willen het je daarom zo gemakkelijk mogelijk maken. Bij niceey.nl worden alle bestellingen gratis verzonden en kunnen ook gratis worden geretourneerd.

Wil je een bestelling graag retourneren? Bekijk even onze retourpagina. 

Betaal ik verzendkosten? 

Wij streven naar 100% tevreden klanten en willen het je daarom zo gemakkelijk mogelijk maken. Bij niceey.nl worden alle bestellingen gratis verzonden binnen Nederland, België en Duitsland!

Hoe stuur ik mijn bestelling retour? 

Bekijk al onze informatie over retourneren hier.

Waar kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een bevestigingsmail van je bestelling met daarin een bestelnummer. Wanneer het gaat om een pakket zending ontvang je een Track & Trace-link per e-mail. Met dit nummer kun je de status van je bestelling volgen via de website van PostNL of Bpost.

Uitzondering:
Producten welke door de brievenbus passen, worden als brievenbus post verzonden. De status van deze producten omtrent verzenden is niet mogelijk om te controleren.
Mocht je er onverhoopt niet uitkomen kun altijd met ons contact opnemen, wij helpen je graag! Je helpt ons wanneer je het bestelnummer bij de hand hebt.

Ik heb een klacht, wat nu?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice. U krijgt van ons binnen 1 werkdag na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Zit er garantie op mijn product?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er geldt ook voor alle producten een fabrieksgarantie van 1 jaar. Een fabrieksgarantie is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft. Verder heeft het fabrieksgarantietermijn geen betrekking op de wettelijke garantie en doet hier ook geen afbreuk aan.

Vergelijk Producten

{"one"=>"Selecteer 2 of 3 items om te vergelijken", "other"=>"{{ count }} van 3 items geselecteerd"}

Selecteer het eerste item om te vergelijken

Selecteer tweede item om te vergelijken

Selecteer derde item om te vergelijken

Vergelijken